;
بستن جستجو

در میان 6000+ رستوان و کافه‌ و شیرینی‌فروشی و کلی خوراکی خوشمزه، بگرد!

فیدیلیو، یه جای مناسب بگو برای

اینجا آسمان نزدیک است

 

نگاهمان را که به بلندای این شاهکار ۴۳۵ متری، برج میلاد تهران معطوف می‌کنیم، اُبهت و عظمت بعد از برج های توکیو اسکای تری در توکیو، آسمان‌خراش کنتون در گوانگ‌ژو ، آسمان‌خراش سی‌ان در تورنتو، آسمان‌خراش اوستانکینو در مسکو و برج ارینتال پیرل در شانگهای ششمین برج بلند تلویزیونی و مخابراتی دنیاست. این سرو سرفراز و این نشانة پیشرفت و پویایی، مجموعه‌ای است بزرگ که در دل خود سازه‌های متنوع فنی و فرهنگی را جای داده و مرکز بی ‌بدیل فرهنگی، گردشگری تهران به شمار می‌آید.

شرکت برج میلاد تهران از سال ۱۳۸۶ با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز نموده است. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.



کارنامه اقدامات راهبردی در برج میلاد تهران

طراحی و راه اندازی پارک دلفین ها، طراحی و افتتاح بزرگترین آبشار دست ساز کشور، طراحی و راه اندازی رستوران فود کورت بین المللی، طراحی و راه اندازی رستوران محیطی، طراحی و راه اندازی طبقات تجاری، طراحی و راه اندازی پیست دوچرخه سواری، طراحی و راه اندازی باشگاه سوارکاری، طراحی و را اندازی مدرسه اسکیت، طراحی و راه اندازی راپل جت رنجری، طراحی و راه اندازی فیش اسپا، طراحی و راه اندازی آبنمای موزیکال در صفه‏، طراحی و راه اندازی مهمان سرای، طراحی و راه اندازی سینما 6 بعدی، طراحی و راه اندازی تنها باشگاه پینت بال استاندارد شهر تهران، راه اندازی کافه تریا، طراحی و راه اندازی مرکز خرید، طراحی و راه اندازی شربتخانه، طراحی و راه اندازی 2 سالن سینما با اکران فیلم های روز سینمای ایران و جهان، طراحی و راه اندازی نخستین تالار لیزریوم کشور، طراحی و راه اندازی موزه سکه تاریخی ایران، طراحی و راه اندازی خانه تئاتر، طراحی و راه اندازی موزه هدایای شهرداری، طراحی و راه اندازی رواق هنرهای ایرانی، طراحی و راه اندازی باشگاه هواداران، طراحی  موزه امام خمینی (ره) در گنبد آسمان، طراحی و راه اندازی تالار مولوی در مرکز همایش های بین المللی، طراحی و راه اندازی خانه کودک، طراحی و راه اندازی اتاق های تشریفات در مرکز همایش های بین المللی،  تجهیز و راه اندازی استودیوی رادیو.

 


ساختمان پای برج (لابی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساختمان پای برج در ۶ طبقه و مساحت ۱۷ هزار متر مربع بنا شده و طبقه همکف لابی به ورودی و پذیرش بازدید کنندگان اختصاص یافته است. سقف بتنی یکپارچه قوسی شکل و منحصر به فرد این ساختمان از برجسته ترین  کار های بتنی معماری معاصر محسوب می شود،. طرح روی این سقف نقش هندسی یک گره ایرانی است. ۶ پله برقی نصب شده در لابی برج ظرفیت جابجایی  ۹۰۰۰نفردر ساعت را دارد و ۴ دستگاه آسانسور با ظرفیت ۲۱ نفر نیز در لابی برج نصب شده است. در طبقات اول تا سوم ، ۸۳ واحد تجاری ، رستوران غذاهای بین المللی ، تریا و همچنین نمایشگاهی با وسعت ۲۰۰ متر مربع پیش بینی شده است، طبقات اول و دوم زیر همکف شامل فضای اداری، بهره برداری، تأسیسات، مانیتورینگ و مرکز داده ها است. از دیگر ویژگی های این سازه نحوه اجرای پایه های X شکل و بام قوسی آن به همراه استفاده ازیک نوع بتن به جای سنگ در نمای بیرونی ساختمان لابی می باشد. محل پذیرش مهمانان، کنترل های امنیتی، بلیط و کارت ورود، فضای انتظار، نمایش فیلم و معرفی ماکت مجموعه، ورودی آسانسورهای پرسرعت، بانک و دستگاهای خودپرداز نیز در این طبقه از لابی مستقر می باشد. اثر هنری زیبایی با عنوان لیلی و مجنون بر زیبایی های این طبقه افزوده است.

 

 


بدنه برج میلاد تهران

شکل کلی بدنه یک هشت ضلعی مرکزی با تعدادی دیوار داخلی و چهار باله ذوزنقه ای شکل است. در ۳ ضلع این شفت ۶ دستگاه آسانسور با سرعت ۷ متر بر ثانیه بازدید کنندگان را در کمتر از ۵۰ ثانیه به راس برج منتقل می کنند و در ضلع چهارم ۱۸۶۸ پله های فرار نصب شده است. بدنه اصلی برج کاربری عمومی ندارد و فقط محل عبور تاسیسات و آسانسور های پر سرعت برج است.

 

 

 

 

 

 

سکوی دید سربسته

سکوی دید سربسته و تریای آن در طبقه چهارم سازه راس با امکان دید به پایین برج قرار دارد، در تریای این طبقه امکانات پذیرایی از میهمانان فراهم شده است.

 

سکوی دید باز

بزرگترین قطر در سازه راس برج میلاد در طبقه هفتم در تراز ۲۸۰ متری  با زیربنایی در حدود ۳۰۰۰ متر واقع شده است. استفاده از سکوی دید باز این طبقه تجربه بی نظیری است. از این سکو می توان به طور کامل شهر تهران و محوطه اطراف برج را از ارتفاع دید،  موزه تهران برج در این طبقه می باشد.

 

گنبد آسمان برج میلاد

آخرین نقطه برج میلاد برای بازدید عموم ، گنبد آسمان است که بالای سرشان آسمان قابل رویت است. گنبد آسمان یکشنبه 17 بهمن 1389 افتتاح گردید و از آن روز بازدیدکنندگان علاوه بر نزدیکی به آسمان، از نمایشگاه های مختلفی نیز دیدن می کنند.

 

موزه سکه‌های باستانی

موزه سکه های باستانی برج میلاد تهران واقع در سکوی دید بسته در طبقه چهارم سازه راس با امکان دید به پایین برج قرار گرفته است. بهای بلیط بازدید از این طبقه و سکوی دید باز ۱۴۰۰۰ تومان می باشد.

 

لیزریوم برج میلاد تهران

لیزریوم برج میلاد تهران واقع در گذرگاه ورودی برج میلاد تهران، همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب پذیرای بازدید کنندگان محترم می باشد. بهای بلیط بازدید از این مجموعه ۵۰۰۰ تومان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه هواداران

 

با عضویت در باشگاه هواداران شما می توانید از خدمات خاصی مانند اطلاع از جشن ها، کنسرت ها و برنامه های نمایشی - اطلاع از فروش ویژه فروشگاه های معتبر و جذاب – حضور در قرعه کشی - شرکت در مراسم های مناسبتی اوقات - رفتن به سینما، رستوران، مراکز تفریحی، ورزشی و مراکز خرید و خدمات شرکت های بیمه و آژانس های مسافرتی استفاده کنید. برای این عضویت سه کارت طلایی، نقره ای و برنز را می توان تهیه کرد. بازدید از برج میلاد تهران از ساعت 10 صبح الی 22 شب (میزان درصد امتیاز 20% برای کارت برنز، 30% برای کارت های نقره ای، 40% برای کارت های طلایی،) لیزریوم (میزان درصد امتیاز 20% برای کارت برنز،30% برای کارت های نقره ای،  40% برای کارت های طلایی) رستوران محیطی (میزان درصد امتیاز 10% برای کارت برنز، 20% برای کارت های نقره ای،  25% برای کارت های طلایی) رستوران VIP (میزان درصد امتیاز 10% برای کارت برنز، 10% برای کارت های نقره ای، 15% برای کارت های طلایی) پینت بال (میزان درصد امتیاز 20% برای کارت برنز، 30% برای کارت های نقره ای، 40% برای کارت های طلایی) رستوران گردان (میزان درصد امتیاز 10% برای کارت برنز، 15% برای کارت های نقره ای، 25% برای کارت های طلایی) کافی شاپ میتاکیش(میزان درصد امتیاز 10% برای کارت برنز،20% برای کارت های نقره ای، 25% برای کارت های طلایی) سینما 6 بعدی (میزان درصد امتیاز 10% برای کارت برنز، 20% برای کارت های نقره ای، 25% برای کارت های طلایی) عکاسی (میزان درصد امتیاز 10% برای کارت برنز،20% برای کارت های نقره ای، 25% برای کارت های طلایی) خانه کودک (میزان درصد امتیاز 10% برای کارت برنز، 20% برای کارت های نقره ای، 25% برای کارت های طلایی)

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

رستوران های برج میلاد:

 

برج میلاد4 رستوران و یک کافی شاپ دارد.

رستوران ویژه (VIP): در طبقه دهم سازه راس برج رستوران ویژه در ارتفاع ۲۹۲ متری به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر جهت میهمانی های رسمی طراحی شده است این رستوران مجهز به امکانات پیشرفته سرو و نگهداری غذا می باشد. یکی از سکوهای دید باز برج در این طبقه قراردارد، در طراحی معماری داخلی این رستوران از پوشش چوب استفاده شده است که زیبایی خاصی به فضا بخشیده است.


رستوران آفتابِ گردان (رستوران گردان):  رستوران گردان برج میلاد واقع طبقه هشتم راس برج میلاد و در ارتفاع 276 متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است که بخش متحرک آن در هر ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا بازدیدکنندگان امکان تماشای تهران در تمام جهت‌ها را داشته باشند. منوی غذای رستوران شامل بوفه آزاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی به‌همراه انواع سالاد، نوشیدنی‌ها و مخلفات دیگر است. اجرای موسیقی پیانو هر شب و ظهر های پنجشنبه و جمعه می باشد.



رستوران محیطی: این رستوان در جوار مجموعه ورزشی قرار گرفته و از فضای سرپوشیده و روباز برخوردار است. مهمترین ویژگی معماری رستوران زمینی پا یین تر بودن آن از سطح زمین است به نحوی که در نمای کلی معماری برج و مرکز همایشها قابل رویت نیست. این رستوران ظرفیت پذیرایی از میهمانان های شما، جشنوار ه ها و برنامه های فرهنگی هنری را خارج از مجموعه سالن همایشها دارد و در مواقع خاص مورد استفاده قرار می گیرد.


رستوران بین المللی K1: این رستوان در مکان ورودی و جنب پله برقی برج میلاد واقع شده و دارای منوی متنوعی از غذاهای بین المللی می باشد.


 

 

 

 

 

کافی شاپ میتا کیش: این کافی شاپ در مکان ورودی و جنب پله برقی برج میلاد واقع شده و با انواع نوشیدنی و غذاهای سرد و گرم آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان گرامی می باشد.

 

 

 

 

 

مرکز همایش های بین المللی برج میلاد

رویدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی مانند کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها،جشنواره ها، کنسرت ها،کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها برگزار میشود. برنامه های این مرکز با امکاناتی مانند سالن اصلی، سالن 110 نفره، سالن 66 نفره، سالن کنفرانس سعدی، سالن کنفرانس رودکی، سالن کنفرانس ویژه، تالار فردوسی، تالار مولوی، تالار روباز عطار، تالار خیام، تالار شهریار، اتاق کنترل، اتاق Server  . UPS، اتاق خبرنگاران، بالکن با چشم انداز ۴ جهت شهر تهران، اتاق های تمرین گروه نمایش و موسیقی، خدمات نمایشگاهی و پذیرایی، ۴ دستگاه آسانسور با ظرفیت ۳۲۰۰ کیلو گرم، ۴ دستگاه آسانسور با ظرفیت ۱۰۰۰ کیلو گرم برگزار می شود.


 

کارگاه آزاد هنری:

طبقه 8 راس برج چشم انداز فرهنگ-  هنر و محلی زیبا به منظور عرضه و نمایش آثار ارزشمند تجسمی هنرمندان است. در آن آثار گرانبهای هنرمندان برجسته ایرانی به معرض فروش قرار می گیرد. همچنین اکسپوهای فصلی نیز در این محل برگزار می گردد.

 

رواق هنرهای ایرانی:

این رواق به منظور ارتباط صمیمی و گفتگوی دوستانه هنرمندان با مردم و آشنایی مردم با هنرهای سنتی ایجاد شده است. کارگاههایی مانند خطاطی، نقاشی، نمایش های آئینی سنتی، موسیقی سنتی، گچ بری، کاشی کاری، منبت، خاتم، قلم زنی، میناکاری، مشبک بری روی فلز، سفال و قالیبافی در آن برگزار می گردد.