;
بستن جستجو

در میان 6000+ رستوان و کافه‌ و شیرینی‌فروشی و کلی خوراکی خوشمزه، بگرد!

فیدیلیو، یه جای مناسب بگو برای

خداحافظی با فیدیبورد

دوستان و همراهان فیدیلیو

اگر از سال اول فعالیت فیدیلیو همراه ما بوده باشید به یاد دارید که بخش گفتگوی کاربران برای اشتراک گذاشتن تجربیات رستورانی آنها در سایت فیدیلیو قسمت کوچکی داشت به اسم تخته سیاه.
این قسمت از همان ابتدا در سال ۸۷ با استقبال کاربران مواجه شد و رفته رفته به اعضای فعال آن اضافه شد ، و هم ما سعی کردیم با استقبال بیشتر کاربران امکانات آن را افزایش دهیم.
بعد از یکسال این بخش با امکانات بیشتر به فیدی بورد تغییر نام داد و با افزایش امکانات و فعالیت کاربران عملا به جذاب ترین بخش سایت فیدیلیو برای رستوران گردهای حرفه ای تبدیل شد. در سال ۹۴ نیز با تغییرات در ورژن سوم سایت فیدیلیو این بخش با نام فیدی پلاس در اختیار کاربران قرار گرفت.
گرچه فیدی بورد یا فیدی پلاس طی این ۹ سال فراز و فرودهای زیادی داشت اما همیشه با ایجاد فضای نقد باز و بدون سانسور مورد اعتماد رستوران گرد ها و دوست داران رستوران بود.
اما حالا الگوها و روش های مورد علاقه کاربران برای به اشتراک گذاری نظرات تغییر کرده و ما هم باید با این تغییرات همراه شویم.
زمستان ۹۶، زمستان پر سر و صدا و پر اتفاقی برای فیدیلیو خواهد بود.
اولین خبر آن ، خبر خوبی برای ما و دوستداران فیدی بورد نیست.
دوستی های زیادی در فیدی بورد بین اعضای آن شکل گرفت که هنوز خیلی از آنها ادامه دارد و شاید باور نکنید که بعضی از آنها به ازدواج منجر شد.
اعضای فعال فیدی بورد بارها برنامه های رستورانگردی مشترک گذاشتن و خاطره های  خوشمزه ای با هم ساختند و حالا زمان خداحافظی است.
فیدیبورد با آمار جالب ۴۲۰۰۰ پست ، ۴۵۰۰۰ کامنت و بیش از یک میلیون لایک در تاریخ ۵ بهمن ۹۶ با شما خداحافظی می کند تا جای خود را به سرویسهای جدید فیدیلیو بدهد.
البته بخش زیادی از پستهای فیدی بورد که تگ رستوران در آنها وجود داشته به بخش نظرات آن رستورانها منتقل شده و کماکان در صفحه رستورانها و کافه ها در دسترسی شماست.
آرشیو مطالب قبلی فیدی بورد نیز کماکان در بخش مشخصی از سایت باقی خواهد ماند.

منتظر اخبار و برنامه های جدید فیدیلیو باشید.
                                                                                                                           
 

                                                                                                       به امید دیدار