آدرستان را انتخاب کنید
فیدیلیو Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon رستوران Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon چیزفکتوری
لوگو رستوران چیزفکتوری

مه سا

1401/2/13

3.5

برای شام رفتیم ، چیزی که تو ذوق میزنه فاصله خیلی خیلی کمه میز و صندلی ها باهم هستش ، سفارش هارو سریع اوردن ، پاستا فورچیز خوشمزه ولی حجمش کم بود ،برای پیش غذا رول سبزیجات و سالاد اسفناج سفارش دادیم که خوب بودن ، در کل با تعریف زیادی که شنیده بودم یکم تو ذوقم زد خصوصا شلوغی فضاش

امیر فخاری

1400/6/26

1.5

اگر بخوام منصفانه قضاوت کنم و مقایسه داشته باشم. اول از همه متاسفانه ۹۹ درصد کافی شاپ ها و رستوران ها مشکل پرسنل دارند، ۱. احترام به مشتری ۲. دقت در سفارش و پذیرایی ۳. رفتار و طرز صحبت کردن البته زیاد انتظاری نمیشه رفت، چون مردم هم زیاد درخواست احترام ندارن. ما برای صبحانه رفته بودیم، اول از همه یک خانم خوشرو یک میز مناسب به ما پیشنهاد دادند. بعد از این که منو دریافت کردیم، که باید بگم منوی خیلی جذابی نبود، سوسیس ، تخم مرغ، ژامبن، که اکثر چیزایی بود میشد از سوپر مارکت پالادیوم با کیفیت بهتری خریداری کرد. (من ادعا نمیکنم، عین واقعیت مینویسم بعد از سال ها تجربه در حوزه رستوران و کافی شاپ در آلمان) خلاصه، ما دو تا صبحانه اگبندیگت و اسکرمبدل وافل یک قوری چای و یک امریکانو سفارش گذاشتیم، بعد از سفارش ما یک گارسن بشقاب و نوشیدنی زحمت کشیدن آوردن که درحالی داشت با همکارش صحبت میکرد، صورتش به روی ایشون بود و ملزومات می کوبیدن روی میز و من خیلللی جلوی خودمو گرفتم چیزی نگفتم.(نه خوشرویی وجود داره نه خوش آمدی نه بفرماییدی ، نه ..... البته فراموش نکنیم این چیزا از فرهنگ ما رفتند و وجود ندارند متاسفانه) در این حین یکبار درخواست شکر داشتم، زحمت کشیدن آوردن ولی نپرسیدن چیز دیگری هم لازم داریم ، مجدد درخواست قاشق چای خوری داشتم. شما در ایران بهتر خودت پاشی بری تو آشپزخونه غذاتو بپزی ، فقط کارت بکشید بیاید بیرون، هیچ) شخصی نه مسئولیت پذیر و نه حواسش است.) خلاصه بعدش صبحانه رسید، من اسکرمبدل وافل داشتم، که وافل سرد و واقعا بی مزه بود، ومقدار زیاد ژامپن روی اسکرمبدل ریخته شده بود که به هیچ عنوان جذاب نبود و من همشو کنار زدم. همسرم هم اگبندیگت داشت که نون ، دوباره ژامپن و تخم مرغ بود. زیاد جالب نبود، من به هیچ وجه راضی نبودم. ولی امریکانو طعم خوبی داشت. البته تو عکس همه چیز هم جذاب و هم خوشگل درکل بخوام امتیاز بدیم از ۱ تا ۱۰ رفتار کارکنان ۴ محیط ۸ کیفیت غذا ۲ طعم غذا ۲ سرو غذا ۴ مشتری مداری ۳ دیزاین رستوران ۴ قیمت ۱ درکل مکان های بهتری است که میشه رفت

انسیه اطیابی

1399/11/14

3.5

محیط خوب و ویوی خوبی داره، ولی قیمت اصلا به ارزش و کیفیت غذا نمیخوره . ما چیز پلاتر و سالاد هالومی و پاستا چیکن آلفردو و چیکن برست سفارش دادیم، مسخره ترین آیتم چیز پلاتر 140 تومنی بود که واقعا پیش غذای بیخودی بود کلا دو ورق کوچیک ژامبون بود با چند مدل پنیر بیخود. و یکم انگور و لیمو و... عکسش رو میذارم ببینید، سالاد و پاستا خوب بود. برگر خیلی معمولی

سمانه زمانی‌فر

1399/10/27

محیط خوبی داره و من نور جنوبش رو خیلی دوست دارم. ولی ما برای صبحانه رفتیم و به قسمت شمالی هدایتمون کردن. آووسالمون سفارش دادیم که اصلا هیچ طعمی نداشت. در کل قیمت هاشم به نسبت گرون بود.

مهسان شاهسون

1399/9/20

کارابین سالاد برای مراج های خاص مناسب نیست

مهسان شاهسون

1399/7/26

2.75

رستوران خیلی خوبیه و من محیطش رو خیلی دوست دارم ، رفتار پرسنل عالیه و غذاها خیلی زود آماده میشه ، فضای بسته اگر مایل به کشیدن سیگار نیستین خیلی مناسب تر و مطبوع تره ، در کل برای اینکه هم غذا بخورید هم حال و هواتون عوض بشه جای مناسبیه

غزاله لشنی

1399/5/25

این رستوران در طبقه نهم آوا سنتر بعد از رستوران کاخ چهلستون هست . آسانسورش ظرفیتش بیشتر از ۴ نفره اما فکر کنم بخاطر کرونا زده بود حداکثر ۴ نفر و این باعث شد زیاد منتظر بمونیم تا از آسانسور استفاده کنیم . قبل از ورود به رستوران هم یه کم معطل شدیم که چون روز تعطیل بود منطقی بود . تمام پرسنل ماسک داشتن . رستورانش خیلی بزرگ بود . جای ما نزدیک پنجره بود که منظره ش باحال بود . سر و صدا بی نهایت زیاد بود . مثل حموم بود . یه کم دم داشت . خیلی خیلی معطل شدیم تا ازمون سفارش بگیرن . با اینکه منوی فیدیلیو تیر ماه آپدیت شده بود اما قیمتها با منو زیادی فرق داشت . سفارش ما فرنچ فرایز بود که قیمتش ۳۹ تومن بود و خیلی زود برامون آوردن . خیلی بی کیفیت و در حجم خیلی کم . معلوم بود تازه نیست چون سیب زمینی که ۱ بار پخته بشه و بمونه و مجددا گرم بشه طعمش یه کم شبیه شیر خشک میشه و این همون طعمو داشت . به علاوه دور سیب زمینی سوخته بود و خیلی خشک بود . یه سس خامه ای داشت که طعمش معمولی بود . پیتزای چیز فکتوری سفارش دادیم ۹۷ تومن که سالامی تند و فلفل دلمه ای رنگی و ژامبون داشت ، ایتالیایی بود ، خمیر دورش پهن بود اما خشک بود ، یه کم شور بود ، اندازه ش بد نبود اما طعمش معمولی بود . ظرف سسی که آوردن خیلی کوچیک بود و دوباره شارژ نشد . آبمیوه هاش حدود ۵۰ تومن بود که اصلا سفارش ندادیم و کوکای شیشه ای گرفتیم . برای کیفم آویز آوردن که به میز وصل کنم و اذیت نشم . سرویس دهیش رو دوست نداشتم ولی میشه به پای شلوغی روز تعطیل گذاشت . گارسون ها مودب بودن . فضای رستوران با نور کم اما عالی بود . کیفیت غذا با توجه به قیمت ضعیف بود و دیگه اینجا نمیرم .

سهیل هجرانی

1398/10/5

دوستان عزیز ، سری پیش که تصمیم گرفتیم بریم اینقد شلوغ بود که دقیقا یک ساعت طول میکشید که بریم داخل ، این دفعه قبل ۸ شب رفتیم که سریعا جا بهمون رسید از نظر دیزاین ، خیلی عالی و محیط بسیار دلنشین و ویوی بسیار عالی داره مخصوصا در طول روز از نظر غذا و پیش غذا فکتوری فرایز خیلی خوش طمع و کاملا ترد و تنوری مخصوصا سس ش عالی بود پاستا آلفردو خیلی لذید و پر حجم بود مرغ و قارچ و پنیر پارمزان بسیار خوش طعم بودن پیتزا چیزفکتوری رو که نگم براتون واقعا عالی بود نون ش خیلی ترد و از لحاظ طعم هم خوب مزه دار شده بود و نیازی به سس نداشت سایز پیتزا کاملا ۱.۵ نفر رو راحت سیر میکنه

احسان سلطانی

1398/7/30

آیس لاته و کافه لاته خیلی معمولی ماتچا(ماچا) لاته هم رقیق بود و کیفیت مطلوبی نداشت. چیز کیک نوتلا هم خیلی شیرین بود در ضمن صدای موزیک هم بالاتر از حد یک کافه ی آروم بود

Fariba Furughi

1398/7/29

2.25

كيفيت غذا بسيار بد و قيمت نسبت به كيفيت بسيار زياد اولين بار بود براى صبحانه رفتم و ديگه نميرم 👎👎

Faeze Rahimi

1398/7/5

1.25

غذای بی مزه با کلی انتظار که اصلا نمی ارزید. آخرین بار که اینجا میرم.

آزيتا سيد صالحي

1398/7/2

من امروز با دوستم براي صبحانه اينجا رفتيم فصاي قشنگي داشت تمييز بود ولي خوب بر خلاف انتظارم كه كيفيت بالا و غذاي خوشمزه بود به عنوان صبحانه دريافت نكرديم اولا پنكيك سفارش داديم كه خب تنها جاي شكرش باقيه كه شكلات فرمند به جاي نوتلا نريخته بودن ولي ميتونم بگم كه چهار پر موز كه ا از حجم نازكي ميشد روبه رو رو ديد و همچنين چهار پر توت فرنگي و از املت وافل هم خيلي خوشمون نيمد مزه خاصي نداشت مقدار پنير روش خيلي كم بود يك لايه خيلي كوچك از اسفناج داخلش بود يك لته و يك كارامل ماكياتو ١٥٦ هزار تومن شد كه اصلا اصلا نسبت به كيفيت ارزش نداشت! قهوه سرد هم سرو نميكردن و به نظرم باريستاي حرفه اي نداشتن چون مزه لته منو كه اصلا جذب نكرد! اي كاش يكم منصف تر در ارتباط با قيمت عمل كنن اگر ميخوان همچين كيفيتي ارائه بدن يا كيفيت رو بالا ببرن چون من به شخصه اصلا برام مهم نيست غذاي خوب بخورم و پول زیاد بدم

P Dr

1398/7/1

1.5

سالاد ها و پیش غذا خوشمزه و با کیفت بود. غذای اصلی خیلی خیلی معمولی و ساده بود. چیزکیک ها خیلی شیرین و سنگین بودند و با چیز کیک اورجینال خیلی فاصله دارد. شخصی که از ما سفارش می گرفت (آقای مسن و ریش دار) به شدت اشتباه راهنمایی می کنند موقع سفارش. به ما گفتند هر قوری چای فقط برای 2 نفر می باشد، در صورتی که بعد از سفارش متوجه شدیم هر قوری 5 لیوان چای می دهد. و بعد که بهشون گفتیم، پیگیری نکردند و اهمیتی ندادند در صورتی که در سایر رستوران های خوب و حرفه ای گارسون مشکلات را با مدیریت در میان می گذارد و رضایت مشتری حائز اهمیت می باشد. در کل شاید فقط برای یک بار مراجعه (آن هم فقط به خاطر سالاد) توصیه شود.

امیرعلی محسنین

1398/6/7

3.75

پرسنل خیلی مودب و کاربلد هستند اما غذا میتونه خیلی بهتر و خوشمزه‌تر باشه ... به‌نظر من با این هزینه ، انتخاب‌های خیلی بهتر هست ؛ اما از اون رستوران‌هایی هست که باید بکیار امتحانش کرد حتما

1398/5/30

4.75

امروز برعکس دفعه پیش که خیلی راضی نبودم از پاستاشون و خیلی معطلی داشتم ،برای ناهار رفتیم و خیلی خیلی راضی بودم .غذاهامون بیسکاپولو ،میگو جنوبی و فیله مدالیون بود که واقعا همشون عالی بودن .بیسکاپولو فیله های مرغ گریل شده بود با پوره سیب زمینی و تارت پنیر با یه سس تند که بغلش بود .میگو جنوبی هم میکوهای کوچیک با سبزی پلو و سالاد در کنارش و فیله مدالیون که دو تیکه استیک با پوره و سبزیجاتو تارت پنیر و سس قارچ .دیزاین همشون هم خیلی شیک بود .

آرتين مرادي

1398/5/26

2.75

من برای صبحانه رفتم ، صبحانه انگلیسی سفارش دادم اصلا اصلا خوشم نیومد از صبحانشون نه از خوراک لوبیا که ظاهرا کنسروی بود و نه بقیه مخلفات صبحانه ، فقط ویوی خوبی داشت رستوران، ولی صبحانشون با اون قیمت اصلا اصلا بدرد نمیخورد

1398/5/13

سفارش ما فیله مینیون بود و پاستا پنه که برعکس استیک که خیلی خوشمزه بود پاستا افتضاح هم سرد بود هم با فیله های مرغ سوخاری بود که من تا حالا این مدلی جایی ندیده بودم که فوق العاده کهنه و بد شکل بود یه دور بردن گرم کردن اوردن ولی اخر سرشم قابل خوردن نشد . ۴۰ دقیقه معطلی برای تو اومدن رستوران ارزششو نداشت .

Nikoo Hs

1398/5/10

2.75

حتما حتما مراقب فاکتور خود باشید،فاکتور ما رو فقط به صورت یک عدد نوشته شده روی کاغذ اوردند و ادعا کردند که سیستم خاموش شده،بعدا معلوم شده حدود ۱۶۰ هزار تومان بیشتر حساب کرده بودند و بعد که شکایت کردیم پول را سریعا مرجوع کردند.در کل کارشون حس بی اعتمادی دادکه چون تعداد ما زیاد بود ،انگار انتظار داشتند حواس ما نباشد.

مهدی بهرامی

1398/3/28

3.75

غذاهاش واقعاً عالی بود و از پنیر به اندازه کافی استفاده شده بود من خیلی خیلی زیادن کم و مشخص بود که پنیر و بقیه لوازمی که استفاده شده در پیتزایی که مثلاً ما خوردیم همه مرغوب بودند و از کیفیت بالایی برخوردار بودند ما در سالنی که قلیان سه حرف می شد بودیم ولی انگار سالن که سفر نمیشد زیباتر بود از نظر محیطی و دید به بیرون در کل پیشنهاد می کنم که برید ولی خوب قیمتش یکم بالاست ولی خوب کیفیت داره و اینکه لوکس حساب میشه به نسبت

حمید رضا

1398/3/14

4.75

دیزاین فوق العاده ویو خیلی خیلی خوب😍😍😍 قیمت ها یه خورده بالا هست نسبتا ولی خب کیفیت فوق العاده هستش. هم فضای باز داره برای اسموکینگ هم فضای داخل سالن. رفتار پرسنل خیلی خوب و مودبانه هستش در کل جزو بهترین هاست

شهرزاد ذوالقدر

1398/1/29

دو مدل پیتزا سفارش دادیم که از لحاظ طعم خوب بودند.سبک‌شون کاملا ایتالیایی بود.قیمتها گران بود.سرویس دهی خیلی خوب و محیط و ویوی رستوران هم خیلی عالی بود. نوشیدنی موکتل هم بعد غذا سفارش دادیم که اصلا نسبت به قیمتش نمی ارزید که من انتظارم از طعمش خیلی بیشتر بود ولی ظاهر بدی نداشت.

زينب صادقي

1398/1/24

سوپ پياز عالي و خوش طعم و پيتزا چيز فكتوري هم خوشمزه و عالي

Mohaamd Kia

1398/1/16

4.5

سلام ، بسیار عالی ، برخورد خوب کارکنان ، قیمت هاشم نسبت به رستوران های سطح بالا خوب و مناسب هستش برگرش خیلی خوبه و واقعا خوشمزه هستش اکثر پیتزاهاشم خوبه قلیون هاشونم به دو شکل هستش معمولی که قلیان عربی هستش و قیمتش ۹۰ تومانه و اسپشیال که قیمتش ۱۲۰ هستش و اگر اشتباه نکنم ۳-۴ تا طعم داره من معمولی رو تابه حال تست نکردم اما اسپشیالش خیلی خوبه و واقعا درجه یکه ابمیوه هاشونم خوبه مخصوصا نوشیدنی ردبری چیز کیک‌هاشونم پیشنهاد میکنم امتحان کنید درکل خوبه و ارزش امتحان کردن رو داره

atena moosavi

1398/1/9

واقعا هيچ چيز درجه يكي وجود نداره خیلی بود واقعا صبحانش

B.M Nejad

1398/1/8

3.25

چیز فکتوری تو آوا سنتر دو تا سالن داره، ما توس سالن انتهایی نشستیم که از قلیون هم استفاده کنیم، نا از منپی کافی شاپ استفاده کردیم، چای و قهوه که خوب بود، چای قوری و دمی بود، چیز کیک بادام زمینی هم گرفتیم ولی دوستش نداشتم، بورانی شکلات و بستنی هم گرفتیم که باز طعم اونو هم دوست نداشتم، شیک بادام زمینی هم اصلا خوب نبود و مزه بستنی وانیلی میداد، از اسموتی هم پشن بامب امتحان کردیم که اون بد نبود، در کل به نظر من چیز فکتوری برای چای و قهوه و یا قلیون کشیدن خوبه، من اصلا منوی کافی شاپشو دوست نداشتم

elnaz Taster

1397/12/6

4.75

پنج شنبه شب رو به این رستوران رفتیم که دقیقا دم پنجره با ویوی عالی نشستیم که شاممون رو لذت بخش کرد البته ما داخل سالن بودیم اون طرف هم فضا برای دود و قلیون با سقف متحرک جداگانه داشت 👍🏻 ما پاستا الفردو سفارش دادیم که تکه های مرغی که داخلش بود عالی بود از نرمی و سس لذیذش و غذا ها کاملا گرم سرو شد 👌🏻به همرا انواع سس ها جهت احتیاج بعد ازشام هم من ثعلب داغ خوردم که طعم جالبی داشت انگار سبک بود و توش دونه های هوا🙃اولین باری بود که خوردم😋خوشمزه بود خواهرمم که براونی بستی خوردن که هم براونیش تازه بود هم بستنیش خوشمزه البته دیزاینشم خوب بود و شیک کلا شب خوبی بود با منظره ای عالی از تهران🥰

elnaz Taster

1397/12/6

پنج شنبه شب رو به این رستوران رفتیم که دقیقا دم پنجره با ویوی عالی نشستیم که شاممون رو لذت بخش کرد ما پاستا الفردو سفارش دادیم که تکه های مرغی که داخلش بود عالی بود از نرمی و سس لذیذش و غذا ها کاملا گرم سرو شد 👌🏻به همرا انواع سس ها جهت احتیاج بعد ازشام هم من ثعلب داغ خوردم که طعم جالبی داشت انگار سبک بود و توش دونه های هوا🙃اولین باری بود که خوردم😋خوشمزه بود خواهرمم که براونی بستی خوردن که هم براونیش تازه بود هم بستنیش خوشمزه البته دیزاینشم خوب بود و شیک کلا شب خوبی بود با منظره ای عالی از تهران🥰

1397/11/10

4.25

از ویوش نگم براتون که محشره.من ماهی سالمون خوردم خیلی خوشمزه بود اما سیب زمینی سرخ کردشو دوست نداشتم

Alireza Khan

1397/11/1

فضای لاکچری طور قیمت ها کمی گران

King Of foods

1397/10/28

2.75

اصلا قابل مقایسه با چیز کیک فکتوری اصل در دوبی که همه چیزش را از اونجا کپی کرده نیست. قیمتها بسیار بالا، اندازه غذاها و سالاد کم، پرزنت نوشیدنی بد!!ظرفیت پارکینگ مجتمع هم همیشه تکمیل است و باید در خیابان دنبال جای پارک بگردید. کلا برای چای و کیک جای بدی نیست اما برای غذا؟ اصلا

مهسا لطيفى

1397/10/22

ما پیتزا و برگر و چیز کیک گرفتیم ، فوق العاده خوشمزه بود اما واقعا جا داشت که قیمت ها پایین تر باشن.

mary y

1397/10/17

2.25

برای صبحانه رفتم محیط خوبی داره اما اندازه و حجم بسیار کم و قیمت بسیار بالا در مقایسه با رستوران های هم قیمت .

elnaz zeynali

1397/10/15

3.25

سلام به همه دوستان چيز برگر فكتوري از نظر فضا و مكان خيلييي خووبه واقعا هم بزرگ و هم جذاب طوري كه مشتريان رو جذب ميكرد رويال چيز برگر و پاستا گرفتيم قيمتاش يذره نجومي ميزد نميدونم واقعا چرا انقدر بالا گفتيم حتما چيزه خيلي جدابي هست كه بايد ديد برگرش بد نبود اما پاستا بد بود يعني مزه اي هم نداشت به قيمتش اون چيزي نبود كه انتظار داشتيم بالكش هم بسته بود و نرفتيم اينجور جاها فقط بخاره فظا و دكوراسيون مشتري جذب ميكنه نه به خاره كيفيت غذا پيشنهاد ميكنم براي يه بار بريد

P Dr

1397/10/8

3.25

فضاي زيبا، تميز و سرويس دهى خوب و برخورد پرسنل عالى مي باشد. سالاد كارابين عالى بود. رول پنير به عنوان پيش غذا پيشنهاد ميشه. پاستا مارينو فورچيز پيشنهاد نميشه و خيلى معمولى بود. پيتزا ها هم بد نبودن. چاى و چيز كيك خيلى گران بود. همهمه و سر و صدا در محيط زياده !!!

ابوذر موسوی کریمی

1397/9/19

اصلا برای قرار دو نفره جای مناسبی نداره استیکش که جزو غذاها با قیمت بالای رستوران بود اندازه دو تا ترب بود و خیلی حجم کمی داشت

پرویز نیرویی

1397/9/12

4.5

رستوران تمیز و با نظم با کارکنان خوش برخورد و مودب غذا های خوشمزه با سرویس دهی خوب ولی یک مورد هست که برای احساس آرامش مشتریان بسیار مهمه و مدیریت رستوران حتما فکری برای آن خواهد کرد و آن آکوستیک نامناسب سالن پذیرایی است شنیدن صدای همهمه و شنیدن صداهای گنگ باعث ناراحتی مشتری میشه.حتی اطرافیان شما هم به سختی صدای شما میشنوند و یا مجبور میشوند با صدای بلند صحبت کنند رفع این اشکال حتما باعث راحتی مشتری و انگیزه برای مراجعه بعدی و معرفی به دیگران خواهد شد

sina mohamadi

1397/9/10

3.75

يه كوچولو غذا آوردن !٥تا ميگو تو بشقاب بود كه اصلا سيرتون نميكنه!استيك ام خيلي حجمش كم بود!اصلا پيشنهاد نميكنم فقط پول جاشو ميگيره اونم به خاطر ويويي كه داره اگه برا زيبايي ميرين و تهران زير پاتون باشه اوكيه وگرنه غذا جاهاي بهتر و لاكچري تري هست-.-

پژمان پیرامون

1397/9/2

4.5

محیط گرم و صمیمی داره و اینکه آشپزخانه کاملا قابل مشاهده است . یک بخش جدا برای افراد سیگاری داره . کیفیت غذا خیلی خوب و مقدارش هم متناسب با قیمت است. نوشیدنی های گازدار و آب معدنی در منو نوشته نشده ولی میتونید سفارش بدید. پرسنل مودب و منظمی داره و مشخصه که آموزش این کار رو دیدند. منوی جذابی برای دسر داره که باید امتحان کرد. البته مطمئن نیستم با رستورانی با همین نام در دبی ارتباط داشته باشه ولی چیزی ازش کم نداره. در کل جای خیلی خوبی برای جمع های خانوادگی و دوستانه است. به نظرم در رده بندی قیمت باید در گروه $$$ قرار بگیره.

مهتاب برازنده

1397/8/15

3.5

ما پنج نفر بوديم رفتيم اينجا پاستا فورچيز مارينا سفارش داديم، سالاد بروسكتا و چيزبرگر رويال. فقط چيزبرگر رويال طعم معقول و مناسبي داشت ولي اونم سس خاضي نداشت فقط حجيم بود و خوب بود. پاستاي فورچيز رو من يبار ٥ ماه پيش همينجا خوردم خيلي خوب بود اونموقع! ولي بد شده بود اين دفعه پاستاي شل و سس ابكي و گوشت فيله گوساله اش خيلي بي مزه بود و در كل بسيار نا اميدكننده بود! سالادش هم ٤٣ هزار تومان بود ولي فقط توش ربحون و روكولا داشت! اونم بد بود. در كل من ديگه اينجا نميام.

pouria nm

1397/8/1

4.5

به من خوش گذشت اینجا این مهمه 😁 اما یکم خب قیمتش بالاست پیتزاش خوش‌مزه بود آب میوه هاش تازه و عالیه چیز کیک اورجینال با اون بری های ترش عالی وای بینظیر بود بینظیر 😋

غزال زمانی

1397/7/10

از بهترین هاست هم شیک هم خوشمزه

Maryam Shenasa

1397/6/27

3.75

براى شام رفتيم ما داخل سالن نشستيم براى دسر رفتيم توى تراس كه عالى بود سالاد هالومى مك اند چيز كه فوق العاده بود ماكارونى و پنير ميكس رو سوخارى كردن پيتزا دلكارنه عالى ترافل پارميژيانو خوب بود ولى به نظرم يه اسپاگتى كه فقط قارچ و پنير پارميزان داره و هيچى ديگه نداره ٧٣ هزار تومان نمى ارزه ولى طعمش خوب بود چيز برگر خوب و مارينارا چيز كيك اورجينال و براونى گرفتيم محشر بودن خصوصا چيز كيك اورجينال و چاى زعفرانى و چاى سيب دارچين حرف نداشت

Reza Sabahi

1397/6/23

3.75

چیز فکتوری فضا و دکور خوبی داره اما چیز برگرش رو ما خوردیم بسیار معمولی بود با قیمت ۴۸ هزار تومان

مهسا رحماني

1397/6/21

همه چيز عالي و منصفانه...فقط چيزكيك ها جا دارد كمي به مزه ي اورجينال نزديك شود

Pegah Sereshti

1397/6/13

فضا عالی و کیفیت خوب !! امااااااااا گارسون ها فرق غذا های داخل منو رو نمیدونن و واقعا همش درگیر بودن تا اینکه سفارش ما رو هم کاملا اشتباه اوردن و قانع نمیشدن که این غذا داخل منووو نیست در اخر هم که سراشپز اومد عذر خواهی کرد و گفت که منووووو عوض شده😂😂😂

Shervin Zavarie

1397/6/11

4.25

اول از همه چشم اندازش جذبتون ميكنه، وقتي وارد ميشين يك فضاي خيلي بزرگ و خوب داره و خود اين موضوع خيلي به راحتي شما كمك ميكنه قيمت هاش معقول و مناسبه ، نسبت به جاش كه خيلي خوبه كيفيت و طعم خوبي هم داره و قطعا از گزينه هايي هست كه بازم تستش ميكنيد. كيفيت غذا ٩/١٠ سرويس دهي ٩/١٠ دكوراسيون و محيط ١٠/١٠ ارزش قيمت نسبت به كيفيت ٩/١٠

Marsha Goud

1397/6/7

4.5

از چیزفکتوری نگم براتون ، ما برای تماشای مسابقه فوتبال ایران مراکش رفتیم و خب عالی ☺️ فضای رستوران بسیار زیبا و دلنشین ، ویوی زیبا و مناسب برای تماشای فوتبال یا دورهمی های شلوغ ، برخورد پرسنل حرفه ای وقتی پاور بانک خواستیم ودر اختیار مشتری دیگه بود عذرخواهی کردن و بدون درخواست مجدد ما خودشون آوردن ، کیفیت غذا خوب بود پیتزا و پیش غذا پنیر سوخاری طور😉 ( اسمش یادم نیس) خیلی خوشمزه بود اگه طرفدار پنیر باشین 🧀 احتمالا یه غذای گوشتی هم بود که یادم نیس ( بدون گوشت هرگز ) 🥩 ما نفری ۱۰۰ ورودی دادیم که باهاش کیک و چایی خوردیم ، غذا و قلیان و فوتبال تماشا کردیم ، بعد فوتبال رفتیم توی تراس و قلیان ، به نظرم ارزش داشت برای چند ساعت خیلی خوب من دوسش دارم و حتما دوباره میرم 💙

Marsha Goud

1397/5/31

غذا خیلی خوب ، سرویس حرفه ای دوسش دارم 💙

پريا نياورانى

1397/5/17

4.75

فضای بزرگ،سرویس دهی خوب،غذای عالی(البته پاستای ضعیفی دارن )مخصوصاً ماهی سالمون و میگو خیلی خوب بود! و دسر که واقعاً خوشمزه بود. نوشیدنی ها هم قابل قبوله. در کل یکی از رستوران‌های مورد علاقه منه!

Alireza Aa

1397/4/28

4.5

اگه دوست دارید تو یه فضای شیک و جذاب با چشم انداز شهر با سرویس خوب غذا بخورید، در عین حال صورتحسابهای عجیب چند صد هزار تومانی پرداخت نکنید بهترین جا همین چیزفکتوری هست. فضای باز و قلیان هم دارند، سفارش ما پاستا و برگر بود، هر دو خوب بودند ولی خیلی عجیب و فوق العاده نبودن. در مجموع چیز فکتوری یکی لز بهترینهای شهر در این روزهاست. برگرها با ساید کامل میاد برای دسر حتما چیزکیک سفارش بدید.

محمد اطمینان

1397/4/1

برخورد پرسنل خوب پیش غذا ها خوب نوشیدنی ها خیلی جای کار دار غذاهای اصلی با توجه به قیمت باید grade up بشه فضای عالی برای بسیار مناسب برای دورهمی با چشم انداز عالی قلیون بر روی تراس ارائه میشه