آدرستان را انتخاب کنید
فیدیلیو Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon رستوران Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon روحی (تجریش)
لوگو رستوران روحی (تجریش)

روحی (تجریش)

نمایش نقشه

امیر قدیمی

1400/8/21

خیلی عالی بود، چندین بار رفتم، ولی متاسفانه در حال حاضر فقط غذای بیرون بر دارن.

Hamed Mir

1398/11/30

عااالی عااالی همه چی خوووب بوود از پرسنل گرررفته تا محیط قیمه نذری فوووق العاده پیشنهاد میکنم امتحان کنید کالجوووش پر از گردوو بووود 😋 خوش آمد گویی با ته چین و قیمه عالی بوووود 😋😋💪🏻💪🏻

live me

1398/11/22

ما جمعه رفتیم ولی کاملا نا امید شدیم غذاهاش واقعا نسبت به پولی که دادیم خیلی بد بود مرغ زرشک پلو مزه بدی داشت و ظاهار مونده بود و به دلیل شلوغی دقیقا 45 دقیقه پشت در منتظر بودیم تا خبر بدن ولی متاسفانه مدیریت ضعیف بود و خوب مشتریارو جا نمیدادن تا این که خودمون رفتیم داخل و اعتراض کردیم ,قیمتاشم نسبت به کیفیت فوق العاده بالاس, اصلا پیشنهاد نمیدم

M A R J A N B A N O O

1398/10/26

3.75

برای یه دورهمی دوستانه رستوران روحی رو برای چهارشنبه نهار انتخاب کردیم.یه نفر با اکاردئون دورمیزها میچرخید و مینواخت و میخوند.غذا زود سرو شد و داغ بود. محیط تر و تمیز ، سرو غذاها جالب و گارسونها خوش برخورد بودند. ما نیمساعت معطل یکنفر ماندیم و غذا سفارش ندادیم کسی به ما چیزی نگفت و معذب نشدیم.چیزی که اذیتمان کرد همهمه و سر و صدا بود. باید بلند صحبت میکردیم تا صدامون به اونطرف میز برسه.کوفته تند و ترش، پر از ادویه و البته پر از مخلفات بود که من نپسندیدم ، قیمه نثار میتونست بهتر باشه، از مزه قیمه روی ته دیگ خوشم نیومد. جوجه با استخوان خوشمزه بود ، توی دوغ یه گیاهی بود که خوشم نیومد و به زور نصفش رو‌خوردم.ما سه ساعت نشستیم و بعد رفتیم کافه روحی و گفتیم کاش از اول اومده بودیم اینجا.در کل تجربه خوبی بود بیشتر برای عکس یادگاری. حسنش این بود که میتونستی زیاد بشینی ولی قطعا دیگه تکرارش نمیکنم.

ستاره مجیدی

1398/10/15

3.75

طراحی داخلی زیبایی داره، پرسنل واقعا حرفه ای و کاربلد هستن و برخورد محترمانه ای دارن، دو تا بخش کافه و رستوران داره که قسمت رستوران از ساعت 7 باز هست، ما آش گرفتیم که مزه ش جالب نبود و نتونستیم بخوریم. ازشون خواستیم که کشک بیشتر بیارن برامون که با حوصله و سریع اینکارو کردن. با کشک زیاد میشد آش رو خورد، مزه بد قبلی رو نمی‌داد دیگه ‌:))

مهسا اکبری

1398/9/29

3.5

برای یه بار امتحان خوب بود. ما صبحانه خوردیم، املتش خیلی بی مزه بود، و صبحانه سردش واقعا کم بود.. و اینکه اون فضای سنتی با موسیقی بلوز آمریکایی اصلا همخونی نداشت..

کیمیا ...

1398/9/15

4.5

فضای دلنشینی، غذای سالم و خوشمزه، و پرسنل خوب و کار بلد، ساعتها میتوانی اینجا نشست و حرف زد، یه اتاقی هم داره که سمساریه و اجناس قدیمی برای فروش داره البته با قیمت های سرسام آور

ساناز سوزنی

1398/9/1

3.75

فضای بسیار زیبا و دلنشین، رفتار پرسنل خیلی خوب، کیفیت غذا خیلی خوب اما بادمجون تلخ، داخل کباب لقمه نپخته و خام و خون آلود، و غذاها بسیار چرب

Ali IZ

1398/8/26

4.5

شعبه تجریش نسبت به ۲ شعبه دیگه فضای جذاب تری داره، به خصوص قسمت کافه. برخورد پرسنل خیلی خوب و دوستانه است. قیمتها متوسط رو به بالا است که البته با حجم، کیفیت غذا و فضای رستوران تقریبا متناسب. کباب انگشتی بهترین کوبیده ای نبود که خوردم اما لوبیا پلو خیلی خوشمزه و پر گوشت بود. سالاد شیرازی بر خلاف زیتون پرورده کاملا معمولی بود و می تونست خیلی بهتر باشه. ما دوغ سفارش دادیم اما اگر خیلی به فکر سلامتی نیستید به یاد خاطرات قدیم کوکای مشهدی هم هست!

مالک شهبازی

1398/8/7

یک رستوران خوب و شیک با پرسنل بسیار مودب و مهمان‌نواز، با یک منو محدود که به حفظ کیفیت بالای غذا کمک می‌کنه... نوشیدنی‌ها فوق‌العاده خوش‌طعم بود، پیش از غذا ته‌چین و قیمه به عنوان خوش‌آمد سرو میشه، چلو کباب تاوا و لوبیاپلو سفارش دادیم هردو بسیار لذیذ و خوشمزه بود... فقط چنگال ندارن.

پژمان pejman

1398/7/25

گوشت های لوبیا پلو شبیه سنگواره های دوره ژوراسیک سفت شده بود ،سالاد شیرازی هم در حد خیار و گوجه خورد شده بی طعم ،آلبالو پلو در حد خیلی معمولی خوش شانس باشی بین هر ۱۰ قاشق ۱ لوبیا صید کنی ،خلاصه خیلی ضعیف

امیرعلی محسنین

1398/7/15

فضا بقدری خوبه که اگه آب‌معدنی هم بذارن جلوتون ، تصور میکنین که شهد بهشتیه

س.ه شریفی

1398/7/7

4.75

رستورانی نوستالژیک و پر از خاطرات قدیمی که در اون به جزییات قدیمی بویژه برای دهه شصتی ها خیلی توجه شده است. دکور بسیار زیبا به سبک چلوکبابی های دهه های پیش، ظروف روحی قدیمی، شعار نویسی های دیواری جذاب و صد البته غذای بسیار خوب و با کیفیت اینجا را به مقصد خیلی از دوستان تبدیل کرده. در کنار رستوران کافه های با عنوان سبک طراحی و اجرا شده. اگر بخواهید در بیرون رستوران و کافه و بر روی صندلی های در کنار جوی روان به سبک فین کاشان میشود از صدای آب لذت برد. رستوران دقیقا کنار درب ورودی سینما آستارا قرار داره که پس از بازسازی شکل متفاوتی به خودش گرفته. قیمت ها خیلی گرون اما به رفتن و دیدنش میچسبه.

Matina fallahian

1398/7/6

ما دیشب برای شام روحی تجریش رو انتخاب کردیم ک جنب سینما آستارا هستش فضا بسیار دلنشین و سرویس دهی عالی قبل غذا خودشون یه پیش غذا برات میارن ته چین با خورش قیمه ک حرررف نداره واقعا سفارشات ما زرشک پلو با مرغ. کوبیده انگشتی و دمپختک با تخم مرغ به همراه دوغ و کوکای مشهد و شربت زعفرون و سایر مخلفات طعم غذا هم فوق العاده بود نحوه سرو غذا شون خیلی جالب بود و چنگال نداشت ما درخواست چنگال کردیم و گفتن ک کلا تو هیچ شعبه ای چنگال ندارن و فرمودن با عشق میل کنید این یعنی یا با دست با با نون ولی جالب بود کلا بعد از غذا ما رفتیم به کافه روحی ک از رستوران جدا هستش برای دسر و پالوده با بستنی سنتی سفارش دادیم ک اونم خیلی خوب بود کلا اگه سمت تجریش میرید اینجا رو حتماااااا امتحان کنید آخر سر هم موقع صورت حساب یه ظرف روحی برامون اوردن توش صورت حساب بود با این شکلات کافی های قدیمی

علی مولایی

1398/6/14

خیلی جای قشنگی بود، به آدم احساس قدیما رو میده و رفتار پرسنل خیلی خوبه، کباب بازاریشون خیلی خوب بود، اون قیمه کوچیکی که اول میدن حرف نداره، دفعه بعد حتما قیمه سفارش میدم اینکه برای بیرون بر از کیسه استفاده نمیکنند هم خیلی جالب و خوبه

عطیه قزوینی

1398/6/8

4.75

من چند بار هم رستورلن هم کافه روحی رفتم. در کل از همه چی راضی ام. غذاها، رفتار پرسنل، محیط ، تمیزی. فقط ترجیح میدم تنوع منو بیشتر باشه در رستوران.

نیما #*

1398/6/2

کشک بادمجان و آلبالو پلو رو امتحان کردم، کشک بادمجان عاااااالی بود و پرشن هم بزرگ و مناسب دو نفر..( حتی میتونه به عنوان غذای اصلی برای یه نفر کافی باشه)، به عنوان ولکام، یه ته دیگ هم میارن که خیلی میچسبه.. آلبالو پلو اما معمولی بود..خوب بود اما نه طوریکه مزش زیر زبونم بمونه. پرسنل هم خیلی خوب و مودب و حرفه ای بودن.

زهرا توکل

1398/5/13

4.75

هرباری که اومدم این جا خیلی راضی بودم . حجم غذاها خیلی خوبه، قیمت ها هم با حجم و کیفیت غذاها متناسبه . آلبالو پلو شون که فوق العاده است . ته دیگ هایی هم که اول میارن ، حرف نداره . دکور و طراحی شون هم خیلی زیباست.

narges najafi

1398/5/11

3.75

برای ناهار به اینجا رفتیم. در ابتدا ته چین کوچولو با قیمه روش براتون میارن (مجانی) که خیلی هیجان انگیزه. نوشیدنی ها رو ما خیلی پسندیدیم مخصوصا نوشیدنی روزشون رو. محیط خیلی قشنگی داره و پرسنل خیلی خوش برخوردن، سرعت ارائه ی سرویسشون هم با توجه به خیلی شلوغ بودن به نظرمون خوب بود. غذا ها خوبن و به نوعی میشه گفت میچسبن! ولی نمیشه گفت مثلا بهترین کباب یا جوجه کبابی بود که در زندگیم خوردم. به نظر من جایی هست که به آدم خوش بگذره اما طعم غذاها متوسط، یکم رو به بالاست :)

fatemeh jahanbani

1398/5/9

4.25

چندین بار رفته ام و همیشه راضی بوده ام. غذاها خوشمزه و به اندازه (گاهی حتی زیاد) و قیمت هم مناسب. هم کافه اش را دوست دارم و هم رستورانش را. موفق باشند 😊

یگانه زاهدی فر

1398/4/17

4.25

ما کباب بازاری ، آبگوشت و کشک بادمجانشو خوردیم واقعا خوشمزه بود فضاش هم خیلی جالب و زیباست

parin kia

1398/3/16

خیلی گزینه های زیادی برای صبحانه نداره ولی گزینه های موجود کیفیت خیلی خوبی دارن. سینی املت با نون سنگک و پیاز خیلی خوشمزه بود. صبحانه سرد کره، عسل،سرشیر، پنیر، تخم مرغ، گوجه و خیار با عدسی یا فرنی هم خوب بود ولی یه مربا کم داشت 😋 در مجموع ۲ تا صبحانه و هندوانه و چای شد ۸۹ تومن که با توجه به کیفیت غذا و سرویس دهی خوب بود. تنها مشکل جای پارک بود

samaneh kh

1398/2/19

امشیب برابی افطار رفتیم اینجا همونطور که از اسمش معلومه غذا ها تو ظروف روحی سرو میشه که من کلا از سبکشون خوشم میاد فصای رستورانخیلی قشنگه آینه کاری بامیز و صندلی های سبک قدیمی و لوستر های خیلی قشنگ اینجا کافه رستوران که هم میتونید قهوه و چایی و دسر میل کنید هم غذا که البته کافه و رستورانش از هم مجزا است .یه چیز جالب دیگه اینه که قبل غذا ته دیگ ته چین با خورشت قیمه میارن که رایگان برای همه .یه چیز جالب دیگه اینجا چنگال کلا ندارن😂 ما اینجا زرشک پلو با مرغ سفارش دادیم که خیلی خوب بود همراه با کوبیده که کوبیدشونم من پسندیدم خوشمزه بود ولی قبلا اینجا اومده بودیم لوبیل پلو سفارش دادیم برای خواهرم چون عاشقشه ولی اصلا خوب نبود برا همین امروز خواهرم زرشک پلو خورد منم تست کردم خوشمزه بود بر خورد پرسنلم کاملا با احترام بود نوشیدنیم با اجازتون نوشابه سفارش دادیم میدونم خوب نیست ولی خب هوس کرده بودیم 😉

fatemeh jahanbani

1398/1/29

سلام. تا به حال سه بار به شعبه تجریش رفته ام و هر بار هم من و همراهانم بسیار راضی بودیم. غذاها با کیفیت خوب و خوشمزه و مقدار نسبتا زیاد هستند. فقط تنها مسئله این است که اگر کسی گوشت گوسفند دوست نداشته باشد حق انتخابش بسیار محدود خواهد بود. محیط جالب و پذیرایی سریع و مرتب است.