;
بستن جستجو

در میان 6000+ رستوان و کافه‌ و شیرینی‌فروشی و کلی خوراکی خوشمزه، بگرد!

فیدیلیو، یه جای مناسب بگو برای
مکان‌های داغ این هفته
5.9
$ $ 2

لانجین (بام لند)

کافه
اکنون در لانجین (بام لند) هستید؟ همین الان چک این کنید و سکه و هدیه ویژه جایزه بگیرید!
کافه‌ در این ساعت باز است.
تصاویر از‌ لانجین (بام لند)
اطلاعات کافه

پارکینگ اینترنت رایگان دستگاه کارت خوان
  • اتوبان همت،خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس،میدان موج A خیابان موج،خیابان صدف مجتمع بام لند بلوک
  • 02140447280
امتیاز کلی
کیک و لاته سفارش دادیم که خوشمزه بود. خصوصا کیکها😍
1398/7/28
سرویس دهی خیلی خیلی بد-بعد از 50 دقیقه 1 پیتزا استیک با نون خشک و سوخته و 1 پاستا با سس مثلا پستو آوردن که اصلا قابل خوردن نبود-به هیچکس پیشنهاد نمی کنم
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
من برای ۱۲ نفر از دو روز قبل جا رزرو کرده بودم با اما متاسفانه میز و صندلی به شکل رزرو برای ۱۲ نفر وجود نداشت و بچه ها خودشون به میز صندلی اضافه کردن کیفیت شیک توت فرنگی خیلی بد بود بی اندازه شیرین بود جوری که دل میزد و فقط تزیین قشنگی داشت
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
یک ساعت طول کشید و پیتزای ما آماده نشده بود بعد که بهشون گفتیم چی شد، الکی به ما گفتن فر پر بود و پیتزای شما رو تازه گذاشتیم در حالی که فراموش کرده بودن و همون لحظه پیتزا رو گذاشتن تو فر. سرویس دهی‌شونم اونقدر بد بود که هر دفعه چیزی میخواستیم باید کلی تلاش میکردیم یا بلند میشدیم تا دم کانتر می‌رفتیم. صدای آهنگ هم انقدر زیاد کرده بودن که نمیشد صحبت کرد. در بدترین شعبه‌ی لانجین بود که تا الان رفتم.
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
سرویس دهی در روزهای تعطیل بسیار بد هست. و اصلا قادر به تعداد میزهای چر شده نیستند. متلسفانه ادب خم ندارند که عذرخواهی کنند...
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
توی شهریور و هوای گرم هیچ کولری نیست که خنک کنه با پنکه خنک میکنن. ساعت ۶ بعد از ظهر منو کافه هیچی غیر از چندتا نوشیدنی گرم تو هوای گرم وجود نداشت.
فودی
1398/4/23
کیفیت میلک شیک خوب بود ولی قیمتها در برابر کیفیت و کمیت زیاد بود. محیط کافه معمولی بود و برخورد پرسنل خوب بود.
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
کافه رستوران لانجین شعبه بام لند در طبقه دوم یکی از بناهای نزدیک ورودی مجموعه قرار گرفته، که تابلوی کافه از پیاده راه مشخصه .باید با آسانسور خودتون رو به این رستوران برسونید.ما برای صرف شام رفتیم. منوی غذا شامل انواع صبحانه و ناهار و شام به صورت فست فود هست، قیمتها تقریبا بالاست، فضای رستوران دکور ساده چوبی و از یک سمت دید به دریاچه چیتگر داره، آشپزخانه از قسمت کانتر سفارش و ورودی قابل دیدنه، سفارش ما پیتزای استیک،سیر و دو مدل پاستا بود، طعم پیتزا عالی بود ولی پاستاها فقط قیافه شبیه به پاستاهای سفارشی داشتن و اصلا به هیچ عنوان طعم خوبی نداشتن، سس پاستا آلفردو بدون قوام بود و اصلا به پاستا نمیچسبید و هیچ طعمی نداشت، اعتراض کردیم تا تغییرش بدن و سس پاستای بعدی قوام داشت ولی فقط طعم آرد داشت نه طعم سس مخصوص پاستا.تجربه من از طعم پاستا حتی در یک کافه معمولی درجه دو همیشه عالی بوده و راضی بودم ولی این پاستاها واقعا افتضاح بودن که ما به گارسون نقدمون رو گفتیم، رفتار پرسنل کاملا مودبانه بود که امیدوارم این نقص هم برطرف بشه.
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
واقعا خیلی بد بود بدون مدیریت 50 دقیقه طول کشید فقط سیب زمینی برامون آوردن و 2تا پیتزا هنوز آماده نبود میگم 1 ساعت هنوز نیاوردید میگن هنوز 1 ساعت نشده واقعا مدیریت 0 اگر گرسنه بودید اصلا اینجا نرید
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
سرویس دهی ضعیف. ۱۲ نفر برای صبحانه رفتیم. متاسفانه صبحانه را تاخیر سرو کردن به صورتی که برای چند نفر تمام شد ولی هنوز برای بقیه رو نیاورده بودن. برای چایی باید چندین بار اعلام میکردی. سرویس دهی برای تعداد نفرات زیاد خیلی ضعیف بود
تیستر
1398/1/31
بعد از سه چهار ماه به دعوت یکی از دوستان رفتیم اینجا. چون تو نظر قبلی راجع به دکور ننوشتم اول از همه دکور رو توضیح میدم. طبقه دوم قرار داره و چشم انداز خوبی به دریاچه داره، سقف متحرک هستش و اگه بارون نیاد بازه. خوبیش هم اینه که از سیگار و بوی سیگار خبری نیست. میز و صندلی ها با فاصله خوبی از هم چیده شدن و حریم خصوصی افراد حفظ میشه. پرسنل سالن کار این بار برخورد خیلی بهتری نسبت به دفعه قبل داشتن و حرفه ای تر برخورد میکردن. سه تا سفارش داشتیم که هات چاکلت دمای خوبی داشت و ولرم هم نشده بود خوشبختانه. کیفیت تارت نولان هم خیلی خوب بود و دوست داشتم. بیسکویت هایی هم که کنار نوشیدنی های گرم میدن واقعا خوب و خوشمزه بود. نسبت به دکور و دیزاین هم حساس تر شده بودن و حتی اومدن گل روی میز ما رو هم عوض کردن.
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
با منظره خوبی از دریاچه و اطراف دریاچه، سقف بازشو، نمای شیشه ای دورتادور که با میزهای کنار پنجره ای حال دو نفره یا دوستانه خوبی را فراهم میکند، رفتار پرسنل خوب و مناسب با قیمتهایی مناسب در جایگاه خودشان بین کافه ها، کمیت و کیفیت. تمیز مرتب و منظم و پخش موسیقی و ...
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
کیفیت صبحانه خوب بود ولی دیر سرو شد. البته چون پیتزا سفارش داده بودیم خودشون از اول گفتن که نیم ساعتی طول میکشه. سرویس دهی سالن اصلا خوب نیست، تعداد سالن کارها کمه و کسی حواسش به مشتری نیست. محیط کافه قشنگه
اینکاره
1398/1/5
۳فروردین رفتیم .من شعبه گاندی رو رفته بودم.کیفیت غذاها خوب بود.ما پاستا و پیتزا و پنینی و ساندویج روگن مرغ و سالاد یونانی گرفتیم.همه راضی بودند. پرسنلشون خیلییی کاربلد نیستند از لحاظ اینکه مثلا نوشیدنی هر کسی رو جلوش نذاشتن یا مثلا خیلی اخماشون تو هم بود به قول معروف greeting خوبی نداشتند ولی هر چیزی ازشون خواستیم سعی کردند سریع انجام بدن. من پنینی گوشت و قارچ خوردم.طعم خوبی داشت ولی میشد از سس قارچ و پنیر کمتری هم استفاده بشه. نوشیدنیهاشون عالی بود و همچنین سوپ و سیب‌زمینیهاش.
اینکاره
1397/12/24
به نظرم کیفیت غذا و سرویس دهی از شعبه دادمان پایین تره. شایدم بخاطر شلوغی باشه. من یکبار برای شام رفتم و دو بار صبحانه. هر سه بار غذا دیر اماده شد. حجم صبحانه خوب بود. چای و قهوه شارژ میشد. در کل خوب بود ولی خاص نبود
پنج شنبه شب بود.غذا یه کم دیر اومد ولی کیفیت خوبی داشت
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
با اینکه رزرو کرده بودم ولی کسی از رزرو خبر نداشت و ما جا نداشتیم. کاملا غیر حرفه ای عمل می کردن و کلی صبحانه مون رو دیر آوردن. با تجربه قبلیم از لانجین بام لند کاملا متفاوت بود
فودی
1397/11/2
سلام ما دوبار رفتیم لانجین بام لند اولین بار پارسال بود کیفیت خوب بود اما امسال که رفتیم پشیمون شدیم اولش که کلی تو صف موندیم بعدش که حدود یازده صبح نوبتون شد برای صبحانه!!!! مدیریتشون خیلی ضعیف بود صبحانه انگلیسی که آوردن سرد بود دادیم بردن گرمش کردن نون نیاوردن خلاصه خورد تو ذوقمون اونجا پارکینگ خوبی داره قیمتاش هم بالاست در کل راضی نبودیم
تیستر
1397/9/5
مثل شعبه های دیگه نیست و خیلی ضعیفتره. پرسنل سالن کار حرفه ای نیستند ولی کیفیت خوبه. زیاد تو انتخاب هام نیست.
مشاهده جزییات دیدگاه بستن جزئیات
متاسفانه جمعه شب با چند تا از دوستا و بچه هاشون رفتیم لانجین باملند. چشمتون روز بد نبینه بدترین تجربه رستوران رفتن من بود چون ۱۰نفر بزرگ و ۵ نفر بچه بودیم از قبل میز رزرو کرده بودیم ولی گارسنای بی تجربه بعد از ۲ بار کنسل کردن نهایتا اردر میز رو ناقص گرفتن. ‏پسر من سوپ می خواست بچه های دیگه به هوای پسرم سوپ سفارش دادن . مجموعا ۶ پرس. گارسن رفت و اومد گفت یکی کم داریم. گفتیم مشکلی نیست . رفت و برگشت گفت حل شد ۶ پرس رو داریم. گفتیم عالی. ‏بعد از ۱ ساعت انتظار بالاخره ۲تا سوپ اوردن و ما منتظر باقی. بعد از ۲۰ دقیقه دیگه گفتن کلا سوپ نداریم. 🤔🤔 ‏نگم براتون که در طول ۲ساعت و نیم غذای اصلی همه رو آوردن به جز خانواده ما. طفلی پسر ۵ساله من که سوپ بهش نرسید تازه باید غذا خوردن دوستاشو می دید و تحمل می کرد. ‏نهایتا بعد از ۳۰ دقیقه و بعد از اتمام غذای همه و بعد اعتراضهای پیاپی من غدای ما رو اوردن بماند با چه کیفیتی. ‏حالا نوبت دوستان ما بود که باید منتظر می شدن و غذا خوردن ما رو تماشا می کردن. بعد از امدن غذای ما ‏سر گارسن امد و گفت به دلیل تاخیرمون غذای شمامهمان ما. ‏وقتی فیش پرداختی رو دیدم متوجه شدم تنها روی فیش ۲۰درصد با عنوان تخفیف کم شده بود. ‏به هر شکل بود گذشت و من ماندم و کلی سوال بی جواب . ‏ من نفهمیدم چه لزومی داشت دروغ بگن که غذا رو مهمان مایید و نهایتا هم پولشو بگیرن🤔🤔🤔 نفهمیدم قضیه سوپهایی که اول کم بود بعد اندازه بود و نهایتا هم کلا نبود چی بود 🤔🤔🤔 نفهمیدم با اینکه نصف رستوران خالی بود چرا هی می گفتن امروز جمعه است و روزهای تعطیل از این اشتباه ها پیش میاد🤔🤔🤔 فقط می تونم بگم لانجین باملند محل مناسبی برای دورهمی های خانوادگی نیست