در میان 2000+ رستوان و کافی‌شاپ و شیرینی‌فروشی و کلی خوراکی خوشمزه، بگرد!

فیدیلیو، یه جای مناسب بگو برای
رستوران‌های داغ این هفته
کافی‌شاپ‌های داغ این هفته

آلاله پویان

1396/5/3 | ساعت 11:37

گزارش #ویونا پلاس: ویونا پلاس واقع در مجموعه رستوران‌های گپ در پارک آب و آتش از سه بخش ظبقه همکف، فضای داخلی طبقه اول و بالک طبقه اول تشکیل شده و هر بخش مبلمان و چیدمان متفاوتی داره. مبلمان طبقه اول بسیار شاده و محیط دلپذیری رو فراهم میکنه؛ اما نکته منفی اینه که سیگار کشیدن در فضای داخلی کافه آزاد هست، بخاطر همین ما ترجیح دادیم در بالکن بشینیم. ویوی بالکن هم به سمت پارک هست و مخصوصا هنگام غروب آفتاب منظره زیبایی داره. برخورد پرسنل گرم و صمیمانه هست و فرصت کافی برای انتخاب در اختیارتون قرار میدن ( البته فکر میکنم این فرصتِ کافی مختصِ زمانی باشه که کافه خیلی شلوغ نیست) ما بستنی و سالاد اسفناج با سس انار و گردو سفارش دادیم. پورشن سالاد برای 2-3 نفر مناسب بود. بستنی هم 4 اسکوپ بزرگ بود و برای یک نفر زیاد بود. در کل از سرویس دهی و کیفیت کافه راضی بودیم. در نهایت هم صورتحساب 33 هزار تومان شد.

امیر آذری

1396/5/3 | ساعت 10:34

رستوران به اصطلاح فرانسوی شایلوت در اشرفی اصفهانی: برای کاری که برام پیش اومده بودم رفتم اونجا متاسفانه، سیب زمینی با سس مخصوص توی منوش بود که گفتم بیارن که گفتن سس مخصوصش رو نداریم!!! آوردن به قیمت 10 هزار تومان !!! سیب زمینیش در حد فست فودهای درجه چندمی کنار خیابون بود و تیره و ... نصفش رو هم به زور خوردم، بعد سالاد سزار گفتم بیاره با قیمت کذایی 20 هزار تومان که وقتی اونم نصفش رو به زور خوردم متوجه شدم در حد 10 هزار تومنم نیست. دست آخر موقع حساب کردن دیدم شده 33 تومن!!!!!!!! گفتم اصلاً راضی نبودم که هیچ اهمیتی ندادن ! ساعت نه شب همه ی میزها خالی بود به جز سه تا میز!!! مدیرش هم مدام توی سالن از این ور به اون ور می چرخید آدم معذب میشد، خانم مسن صندوقدارش هم مدام آدم رو زیر نظر می گرفت. بدتر از غذاش بوی توالتشون مدام توی سالن میومد .

faeze qezloo

1396/5/1 | ساعت 1:58

فضاي رستوران خيلي قشنگه و بزرگ تر از بلوار كشاورزه سرويس دهي عالي كنجه لاري فوق العاده خوش طعم 😋😋😋
غزل بیاتی 1396/5/1
دوست عزیز سلام ، ممنون از پست شما فقط باید به اطلاعتون برسونم که رستوران شاندرمن به آدرس شهرک غرب ، بلوار دریا، خیابان موج ، پلاک 16 انتقال پیدا کرده.
رستوران خوبیه
به نظر من قابل مقایسه با زمانی که بلوار کشاورز بودن نیست، الان خیلی خوب شده
مریم فیروز 1396/5/3
چرا منو رستوران در فيدي نيست؟

فاطمه آهسته

1396/4/30 | ساعت 12:33

با توجه به تعریف هایی که دوستان اینجا کرده بودند ما مهمون هامونو دعوت کردیم این رستوران.با اینکه رزرو کرده بودیم اما میزی که برامون گذاشته بودند روش کلی خاک نشسته بود و تمیز نبود،دستگاه تهویه سالن خراب بود و وقتی روشن میکردند صدای بدی میداد به خاطر همین خاموش بود و هوا خیلی گرم بود ،منوی شیکی نداشت و پیش دستی هایی که روی میز چیده شده بود گوشه هاشون پریده بود که ظاهر خوبی نداره اما برخورد پرسنل خوب بود کیفیت غذا هم خوب بود خیلی زود سفارش هامون آماده شد و غذا خیلی گرم و خوب بود

علیرضا حیدری

1396/4/26 | ساعت 16:35

رستوران کنجه (نیاوران، خیابان عمار، سه راه یاسر): رستورانی تازه تاسیس با فضایی جذاب. طبقه بالا هم تراس خوشگلی داره که دورتادورش بامبو کاشتن. علاوه بر هزینه های خود رستوران معلومه کلی هم فضای مجازی براشون مهم بوده چون عکس ها و فیلمهای اینستاگرامشونو یک شرکت حرفه ای تبلیغاتی درست کرده. با کلی توقع رفتیم بالا و توی تراس نشستیم. این قدر هوا گرم بود که سیستم سرمایششون جواب نمی داد. با یک نوشیدنی ترش از ما پذیرایی کردن. منو فقط شامل اسم غذا و قیمتشه که برای رستورانی در این سطح اصلا قابل قبول نیست. مثلا ما سالاد مخصوص کنجه سفارش دادیم بدون این که اصلا بدونیم توش چی داره. خوشبختانه سالاد به خاطر دو ظرف سس واقعا خوشمزه همراهش ارزش قیمت بالاشو داشت. جگر ترش و جگر مخصوص کنجه هم حرف نداشتن مخصوصا با نون تازه کنارشون. توصیه می کنم حتما سفارش بدین. تو پیش غذاها فقط بورانی اسفناج خوب نبود. وقتی غذاهای اصلی اومد ولی بدجور خورد تو ذوقمون. تو هر بشقاب یه کوه برنج ریخته بودن که برای سیر کردن یک خانواده چهارنفری کافی بود و طبیعتا یک چهارمش بیشتر خورده نشد. سبزی پلو با ماهی شوریده شکم پر بهترین غذامون بود. چلو گردن و چلو سردست هم خوب بودن اما چلو ماهیچه ماهیچش طوری سفت بود که بریدنش کارد می خواست. مشکل اصلی اما در سرویس دهی بود. غذاها با تاخیر زیاد آماده شد. یک کباب تابه ای هم سفارش داده بودیم که با بقیه غذاها نیومد و یک ساعت بعد موقعی که می خواستیم بریم هم هنوز آماده نشده بود. دوست ما که کباب تابه ای سفارش داده بود به چند قاشق از غذاهای ما راضی شد و گفتیم دیگه نیارنش. در کل کیفیت غذاها و سرویس دهی اصلا در حد توقع ما نبود. قیمت غذاها بسیار بالاست و در ازاش حجم برنج رو افزایش دادن که معنایی جز اسراف نداره. سرویس دهی هم در حد سوال اساسی بودن یا نبودن غذا متوقف شده و به مراحل بعدی نمی رسه. تنها دلیلی که کسی بخواد اینجا بره تجربه فضاست که به نظرم به هزینه ای که میشه اصلا نمی صرفه.
لیلی آل احمد 1396/4/26
۳۳۰۰۰ تومن سالاد؟قیمتش از بالا هم بالاتره.ممنون از گزارش و پولی که صرف کردید و تجربه ای که به اشتراک گذاشتین
علیرضا حیدری 1396/4/27
همین طوره، گفتم حداقل دوستان دیگه اشتباه ما رو تکرار نکنن.
mira 1396/4/27
اوووووه!! در شرف رفتن بودیماااا! عکسای اینستاش ولی خیلی خوبن! با تشکر از گزارش به موقع
علیرضا حیدری 1396/4/28
mira خواهش می کنم، آره ما هم به خاطر عکسای اینستاش رفتیم، بد نیست ولی به نظرم به هزینه ای که میدین نمی ارزه.
اصلا بعضی رستوران ها رستوران نیستن، سوء تفاهم هستن

پدرام خان

1396/4/24 | ساعت 21:2

سلام خدمت دوستان عزیز بنده مدت ها تعریف برگر ذغالی ظفر رو شنیده بودم ، ولی فقط یکبار شعبه قیطریه رو رفته بودم و چندان مورد رضایتم نبود. دیشب برای اولین بار رفتیم خود شعبه ظفر با توجه به اینکه ساعت 21 جمعه بود فوق العاده شلوغ بود که تصمیم گرفتیم توی ماشین بخوریم و فقط همون صف سفارش دادن رو وایسیم. بعد از 7-8 دقیقه تونستیم به صندوق دار برسیم که با اینکه میشد کاملاً درک کرد چقدر از همهمه خسته اند باز هم بسیار خوش برخورد بودن . سفارش ما یک ماشروم برگر با پنیر و یک چیلی برگر بود و یک چیلی فرایز . وقتی سفارش رو تحویل گرفتیم ، توی ماشین متوجه شدم که هر دو چیلی برگر هستن با این حال به علت گشنگی زیاد تصمیم گرفتیم بخوریم ، در همین حین همراهِ بندهِ که سالی 2 هفته ایران هستند اصرار داشتن که بریم بگیم بهشون و اصلاح کنن غذا رو برامون و بنده هم در حین صرف غذا از خاطرات مختلفم درباره برخورد رستوران ها براشون میگفتم که چطور وقتی اعتراض کردم توی غذا مو هست بهم گفتن عیب نداره فوقش دیگه اینجا تشریف نمیارین. خلاصه برگرها رو خوردیم و انصافاً طعمشون خوب بود ولی دلم میخواست ماشروم برگرش رو هم تست کنم خلاصه تصمیم گرفتم مجدداً وارد صف بشم . نوبتم که شد بهشون گفتم که غذارو اشتباه بهم دادن ولی اومدم یکی دیگه هم بگیرم در کمال تعجب دیدم با اینکه کارت دستم بود قبول نکردن و با همون برخورد خوب توام با لبخندشون بدون اینکه لازم باشه صف وایسم یک ماشروم برگر تحویلم دادند. واقعاً برام لذت بخش بود اون لحظه ، واقعاً یک حسی بود تا حالا تجربه نکرده بودم ، تازه مفهوم اون تابلو های "حق با مشتری است" که همه جا میزنن به دیوار رو فهمیدم . اینجا چیزی به دیوار نزده بودن فقط عمل میکردن حتی ازم نخواستن که فاکتور رو ببینن دوباره! خلاصه که یک چیزایی برای مردم جاهای دیگه خیلی طبیعیه برای ما انقدر عجیبه که تا وقتی اتفاق نیفته نمیفهمیم چقدر میتونن لذت بخش باشن. در مورد ماشروم برگر نظری نمیدم چون انقدر "های" شده بودم از این اتفاق به نظرم خوشمزه ترین برگری که تا حالا خوردم میومد. اون 14 تومن نه برای من پولی بود نه برای اونا ولی واقعاً یه حس جدید دادن بهم دیگه مشتری ثابتشونم . ببخشید خیلی طولانی شد خواستم بگم بعضی وقتی غذا ممکنه چندان فاکتور مهمی به حساب نیاد. ممنون که خوندین پ.ن: هموطنان عزیز از همین تریبون استدعا میکنم ازتون وقتی میخواین وارد یک جای شلوغ مثل رستوران ، مترو یا اتوبوس بشین ، لطفاً اجازه بدین اول کسایی که میخوان خارج عبور کنن که جای شما هم باز بشه .

1396/4/23 | ساعت 17:14

دوستان يه كمك فورى نيازمنديم. بهترين كوبيده به نظرتون توى تهران. فقط يك اسم بگين لطفاً. ريحون رو هم نگين. قيمت و مكان هم مهم نيست. ممنون
fatemeh doremami 1396/4/26
باغ نور فرحزاد نایب زعفرانیه
بهرام ترابی 1396/4/30
شمرون

بهاره علی پور

1396/4/23 | ساعت 0:27

قبلا رفته بودیم مورانو جام جم و از غذای اونجا خیلی خوشمون اومده بود. امروز رفتیم شعبه سعادت آباد ولی وقتی وارد رستوران شدیم شوکه شدیم چون اصلا به همچین جایی نمیشه گفت رستوران، خیلی کوچیک بود و دکوراسیون بسیار قدیمی. اگر میدونستم اینطوریه می موندیم خونه و سفارش میدادیم برامون بیارن ولی از غذا راضی بودم.

parisa s

1396/4/22 | ساعت 16:50

سلام من چرا نمى تونم واسه پروفايلم عكس بزارم؟!! واين كه ى كافه خاص واسه تولد پيشنهاد بديد لطفا مى خوام خاص و متفاوت باشه

elham dehqan

1396/4/22 | ساعت 11:51

اینم از غذاهای این هفته ما در ژوانی مرزداران که خب تجربه جدیدی نیست پیتزا ژوانی عالی پاستاها هم فرانکو و اون یکی رو اسمشو یادم نیس ! خوب بودن درسته که یکم کیفیتش افت کرده اما ما هنوزم خیلی ژوانی رو دوس داریم دوستان شعبه زعفرانیه رفتین ؟ تفاوت خاصی داره که ارزش امتحان کردن داشته باشه ؟
علیرضا حیدری 1396/4/24
کیفیت غذاش خیلی فرق نداره ولی شعبه زعفرانیه از نظر فضا و نمابه بیرون خیلی بهتره.
امیر آذری 1396/5/2
آخرین باری که از ژوانی یه چیزی گرفتم نمیدونم کی بود، یه زمانی که غرب رستوران نداشت خوب بود ولی الان دیگه نه