;
بستن جستجو

در میان 6000+ رستوان و کافه‌ و شیرینی‌فروشی و کلی خوراکی خوشمزه، بگرد!

فیدیلیو، یه جای مناسب بگو برای

سرویس دلیوری صبحانه و تخفیف ویژه برای کاربران فیدیلیو

 

قابل توجه اعضای فیدیلیو و دوستداران غذا علی الخصوص صبحانه. سرویس جالب سفارش آنلاین صبحانه با نام دلیون راه اندازی شد. 

این سرویس که از طریق یک اپلیکیشن موبایل از شما سفارش دریافت می کند منویی از صبحانه های گرم و سرد را در محل کار و منزل شما تحویلتان می دهد.همچنین در کنار صبحانه شما می توانید برای اولین بار در ایران قهوه گرم دم شده همراه با شیر تازه را در بسته بندی جالب بصورت دلیوری درب منزل دریافت نمایید.

به گفته امیر تقی آبادی مدیر این سرویس، دلیون در حال حاضر در سه منطقه شهر تهران، شامل منطقه ونک (جردن، ونک، میرداماد)، منطقه تخت طاووس (وزرا، تخت طاووس، قائم مقام فراهانی) و منطقه سهروردی (سهروردی، عباس آباد) به مشتریان سرویس می دهد و به زود دامنه سرویس دهی به اکثر نقاط شهر تهران گسترش پیدا خواهد کرد. همچنین طی هماهنگی انجام گرفته به زودی دلیون به جمع سرویس دهندگان فیدیلیو کلاب اضافه خواهد شد.

شما با دانلود اپلیکیشن دلیون از گوگل پلی یا اپ استور برای گوشی های اندرویدی یا اپل می توانید بعد از ساختن حساب کاربری و انتخاب محله مورد نظر خود از منوی دلیون به سادگی سفارش دهید. جالب اینکه بعد از سفارش صبحانه و تایید آن توسط پشتیبانی، یک زمانسنج در صفحه کاربر ظاهر خواهد شد که در صورت نرسیدن غذا در زمان مشخص شده دلیون هزینه ای بابت صبحانه از شما دریافت نمی کند.

خبر جذاب اصلی اینکه مخاطبان فیدیلیو به مناسبت افتتاح دلیون از ۸ تا ۱۸ آذر با وارد کردن کد تخفیف FIDILIO ازطریق اپلیکیشن از ۱۵ درصد تخفیف در فاکتور سفارش خود بهره مند می شوند. 

در ضمن دلیون بصورت محدود تا ۲۰ آذر در کنار اپلیکیشن موبایل امکان سفارش دهی از طریق تلفن به شماره ۸۸۱۷۶۳۹۵ و ۸۸۱۷۶۳۹۷ نیز وجود دارد که البته سفارشهای تلفنی شامل تخفیف نخواهند شد.

 delion.ir

 

 

برای دریافت دلیون اندروید از گوگل پلی اینجا را کلیک کنید

برای دریافت دلیون iOS اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

Mohsen Jafari Malek

1394/10/21

سلام، امروز بالاخره سفارش دادم! هلیم هم به منو اضافه شده که خیلی خوشمزه بود، صبحانه انگلیسی هم خوب بود. فقط قهوه اصلاً, اصلاً خوب نبود! دیگه تو این دوره زمونه فکر کنم یه قهوه خوب آماده کردن کار خیلی سختی نیست! راستی سرعت در تحویل هم عالی بود، ممنون

یاسمین قریب

1394/9/14

سلام من از گوگل پلی استور میخوام دانلود کنم ولی برام پیغام داده که imcopatible هست با device من. موبایل من سامسونگ Galaxy S Advanced است. میشه راهنمایی کنین منو؟؟

مانی نقاش

1394/9/18

امروز سفارش دادم اصلا راضی کننه نبود.سوسیس هاش از نظر ابعادی نصف سوسیس های توی عکس بود ،4 برش خیار کهنه و 3تا دونه گوجه .فقط فکر کنم از دست شون در رفته بود زیتون رو زیاد داده بودن.مخلوطی از لوبیا و عدسی که سرد بود.

Mr Ghr

1394/9/11

حجم اپلیکیشن 45 مگابایت هست !!! چه خبررررره ؟! خیلی جا داره رو یاپلیکیشن کار کنید با این وضعیت اپلیکیشن دلیون به هیچ وجه استقبال نخواهد شد!

samira simsim

1394/9/23

منم با ios نتونستم رجیستر کنم با اندروید سفارش دادم آوردن سرد بود کاملا

احمد مهدی پور

1394/9/12

5 شنبه ها اصلا کلا بسته هستند. فایده ندارد اصلا. چه رستورانی هست که صبحانه داشته باشد و 5شنبه ها بسته باشد.؟؟؟؟

یاسمین قریب

1394/9/10

سلام وقتی میخوام از Google play store دانلود کنم، برام میزنه با گوشی من compatible نیست. یعنی چی؟

Samira Tehranchi

1394/9/7

فقط سه محله عباس آباد و وزرا و ونک و حوالی آنها رو میشه انتخاب کرد. یعنی خارج از این مناطق سرویس نداره؟